CSU en CleanJack starten innovatief project op Schiphol

Vanaf september start CleanJack samen met CSU en Schiphol een programma waarbij schoonmakers de ‘oren en ogen’ worden van de facilitaire dienst op Schiphol. De CSU schoonmakers gaan met de CleanJack handset facilitaire verstoringen rapporteren die zij op de luchthaven tegenkomen. Dit kunnen zowel technische storingen zijn als ook specialistische schoonmaakverstoringen.

Online ziet de facilitaire dienst de meldingen van de CSU schoonmakers direct binnenkomen, hierdoor kunnen zowel de technische dienst als specialistische reinigers sneller worden aangestuurd. Problemen worden zo sneller opgelost.

logo-schiphol

CSU en CleanJack starten innovatief project op Schiphol


CleanJack behaalt ISO27001 certificaat voor informatiebeveiliging
Bekijken →
CleanJack helpt bij het her-opstarten van de schoonmaak
Bekijken →
Covid-19 instructies dagelijks duidelijk in beeld met CleanJack
Bekijken →

Delen

Stuur ons een berichtje