Dolmans kiest voor CleanJack

Sluitende tijd- en aanwezigheidsregistratie steeds belangrijker

Dolmans Facilitaire Diensten gaat het CleanJack tijd- en aanwezigheidsregistratie systeem invoeren in alle rayons door het hele land. ‘We zijn hierbij niet over 1 nacht ijs gegaan’, licht Jos van Dijk, operationeel directeur van Dolmans Facilitaire Diensten, toe:

Techniek

We hebben eerst een pilotproject gedaan in 1 rayon waarbij we de tijd- en aanwezigheidsregistratie op 3 belangrijke criteria hebben getoetst. Het eerste criterium was techniek. De technische betrouwbaarheid is voor een bedrijf met de omvang van Dolmans Facilitaire Diensten ontzettend belangrijk. De CleanJack hardware is compact en robuust en staat via de multi netwerk CleanJack simkaart in directe verbinding met het CleanJack management informatie systeem. Alle werktijden zijn keurig real time binnengekomen in het systeem. We hebben duidelijk kunnen vaststellen dat CleanJack een technisch zeer betrouwbare dienst is.

Operational excellence

Het tweede criterium was operationeel: “Kunnen de medewerkers met het systeem overweg?” Ook hier slaagde CleanJack met vlag en wimpel: het programma is eenvoudig en doeltreffend. De schoonmaak professionals van Dolmans dragen een ID pasje op de werkplek. Met dit ID pasje kunnen zij zich eenvoudig aan- en afmelden bij de compacte CleanJack klokterminals die op de werklocaties zijn geplaatst. Voor sommige medewerkers was het in het begin even wennen maar nu klokt iedereen keurig in en uit.

Management informatie

Het derde criterium was gericht op onze rayonmanagers. De vraag was: ‘Krijgen rayonmanagers een goed beeld van de aanwezigheid van alle medewerkers op alle locaties en kunnen zij direct bijsturen bij afwijkingen?’. Ook dit was voor Dolmans een belangrijk punt. Niet alleen omdat we onze contractafspraken met opdrachtgevers willen nakomen en garanderen maar ook vanwege het veiligheidsaspect voor ons personeel. Onze rayonmanagers weten met CleanJack op ieder moment precies wie waar aan het werk is. Als een medewerker er niet is, ontvangt de rayonmanager een SMS bericht. De rayonmanager kan dan gelijk actie ondernemen. Als een medewerker zich niet afmeldt, ontvangt de rayonmanager ook een bericht, de rayonmanager kan zo checken of alles in orde is.

Strategie CleanJack

Niels van den Berg (foto links) van CleanJack vult aan: We zijn blij dat we Dolmans Facilitaire Diensten aan onze klantenlijst mogen toevoegen. Dat een belangrijke speler als Dolmans kiest voor CleanJack, onderstreept wederom het succes van de strategie die we 2 jaar geleden hebben ingezet om ons met CleanJack volledig toe te leggen op tijd- en aanwezigheidsregistratie voor schoonmaakbedrijven. Inmiddels werken schoonmaakbedrijven in 7 landen al met CleanJack.

 

Meer informatie:

CleanJack (Flying Bytes Mobile)
Niels van den Berg, algemeen directeur
www.cleanjack.com
T 070 – 20 40 132

 

Dolmans kiest voor CleanJack
Misschien ook interessant
Schoonmaakvakdagen 2019 groot succes!
Bekijken →
Blinck Schoon kiest voor CleanJack
Bekijken →
Een bekend scenario voor menig schoonmaakbedrijf
Bekijken →

Delen

Stuur ons een berichtje