Grip op schoonmaak. Eenvoudig en duidelijk.
CleanJack maakt het werk van schoonmakers en schoonmaakmanagers makkelijker. Dankzij slimme planning, duidelijke communicatie en overzichtelijke rapportages.
CleanJack is volledig gespecialiseerd in de automatisering van schoonmaakbedrijven. Sinds 2007 werken schoonmaakbedrijven in 8 landen met de systemen van CleanJack.




CleanJack proces management. Hoe werkt het?
Schoonmakers melden zich aan op de werklocaties. De taken verschijnen in de App op hun telefoon of op de CleanJack wandterminal op locatie. Specialisten ontvangen digitale werkbonnen op hun mobiele telefoon.
Leidinggevenden kunnen het proces real time volgen. En tijdig bijsturen als het nodig is. Als het werk klaar is, wordt de eindtijd geregistreerd en uitgevoerde taken gerapporteerd.
Uitgevoerde taken en werktijden verschijnen direct in het online manager systeem. Rapportages rollen eenvoudig uit het systeem. Gegevens kunnen ook automatisch worden doorgesuurd naar boekhoudprogramma's of loonadministratiesystemen.
Uren en kosten calculator schoonmaak
Met de proces- en urencalculator kan een schoonmaakbedrijf zelf een indicatie van potentiële resultaatverbetering berekenen.
Voordelen

Schoonmakers
Taken en feedback van opdrachtgevers worden bij aanvang van werkzaamheden in het CleanJack display getoond of in de App op de telefoon. Zo weet iedere schoonmaker altijd precies wat er moet gebeuren. Het werk sluit zo veel beter aan bij de verwachtingen. Schoonmakers krijgen veel meer waardering van tevreden opdrachtgevers. Ook is het belangrijk dat de urenstaten altijd netjes worden bijgehouden, bij CleanJack gebeurt dit automatisch.

Rayonleiders
Rayonleiders hebben altijd de juiste managementinformatie bij de hand met het online dashboard. Zij zien precies wie wel en wie niet aanwezig is op iedere locatie. Tijdrovende aanwezigheidscontroles behoren tot het verleden. Er kan direct worden bijgestuurd als dat nodig is. Urenstaten staan automatisch in het systeem, dat scheelt veel invoerwerk. Mochten er klachten zijn over de schoonmaak dan worden die razendsnel verholpen door deze te registreren in het online logboek waarna automatisch een bericht naar de schoonmakers op de locatie wordt gestuurd.

Klanten
Schoonmaakbedrijven die met CleanJack werken, hebben bij opdrachtgevers vaak een streepje voor. En dat is niet voor niks. Grip op het proces zorgt voor een betere kwaliteit en efficiënte organisatie.
Via het digitale logboek kunnen klanten feedback geven en vragen stellen aan schoonmakers. Als zich eens een probleem voordoet, is het eenvoudig gerapporteerd en snel opgelost.

Administraties
Geautomatiseerde tijd- en aanwezigheidsregistratie voorkomt dat urenstaten van medewerkers handmatig verzameld en ingevoerd moeten worden. Alle uren van alle rayons staan automatisch in het centrale systeem. Dit geeft een scherp zicht op werkelijke kosten per project. Administraties besparen veel tijd en de kans op fouten is veel kleiner.

Directies
Tevreden klanten door goede kwaliteit, een concurrerende propositie en een gezond rendement. CleanJack maakt het voor schoonmaakbedrijven een stuk makkelijker. Met CleanJack krijgen schoonmaakbedrijven veel meer grip op operationele processen. Ook maakt CleanJack uren transparant en daarmee het grootste deel van de kosten beter beheersbaar. Hiermee wordt de winstgevendheid per project bewaakt. Ook kan een loontoets worden gemaakt per medewerker. Hoe verhouden de gewerkte uren zich tot de uren van de arbeidsovereenkomst?
“Nieuwe klanten reageren enthousiast als ze horen dat wij het systeem van CleanJack gebruiken. Het geeft ons echt een meerwaarde in het offertetraject.”- Blinck Schoon | Anton Vinck

Koppel CleanJack eenvoudig aan uw boekhoudprogramma of loonadministratiesysteem
Bij CleanJack geloven we in samenwerken. Een koppeling met andere programma’s zorgt ervoor dat u geen dubbel werk heeft. De gegevens die in het ene systeem worden ingevoerd, staan ook automatisch in het andere systeem. Zo werkt u efficiënt en neemt de kans op fouten af. CleanJack heeft koppelingen met de belangrijkste systemen in de markt. Staat uw boekhoudprogramma of loonadministratie systeem er nog niet tussen? Via de CleanJack API is een koppeling zo gemaakt.


Ieder bedrijf binnen de EU is verplicht om een systeem voor tijdregistratie beschikbaar te stellen
Zo oordeelde het Europees Hof van Justitie op 14 mei 2019. Dit betekent niet dat we terug gaan naar de ouderwetse prikklok op de foto maar wel dat iedere werkgever verplicht is om een objectief, betrouwbaar en toegankelijk systeem voor het registreren van gewerkte uren te implementeren. In Nederland is in de Arbeidstijdenwet geregeld dat de gewerkte uren altijd moeten worden bijgehouden. De Europese uitspraak is in Nederland een nadrukkelijke reminder voor bedrijven om werktijdregistratie effectief toe te passen.
Nieuws

GRIP Facility en CleanJack gaan samenwerken
Hoe mooi is het als 2 automatiseerders in facilitaire dienstverlening samen mogen werken aan hetzelfde project bij een g...

Bezoek CleanJack bij Interclean STAND 05.524 10-11-12-13 mei 2022
Van 10 - 13 mei verandert RAI Amsterdam 4 dagen lang in het mekka van de professionele schoonmaak. Interclean is de groo...

Over loyale schoonmaakpartners gesproken: DCS schoonmaakorganisatie
Shannen Bulk licht toe waarom DCS Schoonmaakorganisatie uit Bodegraven al jaren met CleanJack werkt: "Bij DCS hebben we ...